• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73617
+
-

6872 خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن مهر می‌شوند

مسکن
6872 خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن مهر می‌شوند

امسال با تأکید رئیس جمهوری مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، 6872 خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن می‌شوند.به گزارش تسنیم، فرماندار مراغه با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه‌‌روزی و پیگیری‌های انجام شده بیش از 6872 خانوار در این شهرستان صاحب ‌خانه خواهند شد.

«حمید شکری» افزود: تا به امروز براساس آمارهای رسمی موجود از 6872 خانوار متقاضی مسکن مهر بیش از 6688 واحد تحویل متقاضیان شده و تلاش می‌شود تعداد باقی مانده نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.شکری بیان کرد: در راستای تأکید رئیس جمهوری و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تلاشیم تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر شهرستان تحویل متقاضیان شود.

این مسئول با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اظهار کرد: بسته ‌شدن پرونده‌های تحویل مسکن مهر در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با ارائه و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود و ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

شکری تأکید کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اتمام محوطه‌سازی و دیوار حائل مساکن مهر شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضا و به زودی مشکلات موجود مسکن‌های مهر در این شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندار مراغه با اشاره به آغاز احداث واحدهای مسکن مهر از سال 87 در این شهرستان اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان از سال 87 آغاز شده و 5 /14 هکتار از اراضی این شهرستان را به خود اختصاص دادند. از 20 شرکت تعاونی مسکن این شهرستان، 8 شرکت به صورت انبوه‌ساز فعال هستند و 14 پروژه مسکن مهر شهرستان با مشارکت این شرکت‌ها درحال احداث است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید